Dvocifreni rast jaca liderstvo Ford Focusa kao najprodavanijeg vozila u svetu

Globalni broj registracija Ford Focusa porastao za više od 16 odsto u odnosu na prethodnu godinu, uvećavajući prednost nad sledećim konkurentom za više od 75.000 automobila, a na osnovu upravo objavljene Fordove analize i poslednjih globalnih podataka provajdera Polk za period januar-septembar 2013.

 

Pokrenuvši Fordov rast u Kini, registracije Focusa su premašile 303.000 jedinica, što ga čini najprodavanijim putničkim vozilom u toj državi

 

Focus „vozi“ Fordov globalni rast i pridružio se Fiesti, čime su Fordu obezbedili reputaciju dva od prvih pet najprodavanijih modela u svetu

 

Ford Focus nastavlja da nosi „pločicu“ najprodavanijeg vozila u svetu, a na osnovu upravo objavljene Fordove analize i najnovijih podataka provajdera Polk o globalnim registracijama vozila u trećem kvartalu 2013.

 

Zahvaljujući snažnom rastu u Kini, globalne registracije Focusa od januara do septembra 2013. porasle su na 856.587 automobila, što je 16,1 odsto više u odnosu na isti period prethodne godine. Kina je dala najveći doprinos tom uspehu, sa 303.481 registracija, što predstavlja povećanje od 85 odsto u odnosu na uporedivi period prethodne godine, a prema saopštenju kompanije Polk, koja se bavi prikupljanjem i analizom podataka sa automobilskih tržišta (od nedavno ju je preuzeo IHS).

 

Kupci Focusa navode spoljašnji izgled vozila i velikodušan nivo opreme kao neke od ključnih razloga za njegovu kupovinu. U Kini, glavne razlike među karakteristikama automobila uključuju dizajn vozila, odličnu bezbednost i visok kvalitet. Među kupcima, svaki od ovih atributa uticao je sa 15 do 40 odsto u prednostima od najbližeg konkurenta

 

"Naš uspeh sa Focusom donosi sve više i više kupaca širom sveta i podvlači snagu naše strategije Jedan Ford“, kaže Džim Farli /Jim Farley/, Fordov izvršni potpredsednik za globalni marketing, prodaju i servis i Lincoln. "Mi smo i dalje apsolutno posvećeni razvoju kompletne porodice vozila koja, poput Focusa, nude izuzetan kvalitet, efikasnost u potrošnji goriva, bezbednost, pametan dizajn i vrednost za uložen novac."

 

Zahvaljujući Fordovoj strategiji Jedan Ford i globalnoj viziji proizvoda, kompanija sada ima dva od prvih pet najprodavanijih automobila u svetu - Focus i Fiestu - sa kombinovanim registracijama u periodu januar-septembar 2013. od 1.402.555 vozila, a na osnovu Polk podataka.

 

Pored toga što Focus nosi „pločicu“ najprodavanijeg putničkog vozila u Kini, Fiesta nastavlja sa reputacijom najprodavanijeg malog automobila u Evropi.

 

Bookmark & Share