Ford će ponuditi proslavljeni 1,0-litarski EcoBoost motor i u modelima C-MAX i Grand C-MAX

Ford će ponuditi proslavljeni 1,0-litarski EcoBoost motor i u modelima C-MAX i Grand C-MAX

Ford Evropa će, počev od oktobra, ponuditi svoje modele C-MAX i Grand C-MAX sa jednolitarskim benzinskim motorom EcoBoost. Očekuje se da kombinacija nagrađivanog motora i popularnog, svestrano aktivnog vozila pruži efikasnost u potrošnji goriva i nivo emisije CO2 najbolje u klasi.

Fordovi kupci će imati mogućnost kupovine modela C-MAX i Grand C-MAX bilo sa verzijom od 100 ili od 1250-litarskog EcoBoosta, koji je nedavno proglašen Međunarodnim motorom godine 2012.

Očekuje se da će Ford C-MAX sa 1,0-litarskim EcoBoost motorom imati potrošnju od 5,1 l/100 km i emisiju od 117 g/km CO2, dok bi Grand C-MAX trebalo da postigne potrošnju od 5,2 l/100 km i 119 g/km CO2.

"Ljudi vole ovaj motor - on izaziva osmeh na licu kada ga vozite i neverovatno je efikasan u potrošnji goriva", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "On je već veoma popularn na novom Focusu, tako da ima mnogo smisla da bude ponuđen u modelima C-MAX i Grand C-MAX što je pre moguće."

Ford je prodao više od 200.000 C-MAX i Grand C-MAX automobila u Evropi od kako je 2010. uvedena nova verzija; sa druga dva modela ove godine gradi Fordov najveći udeo u segmentu kompaktih vozila za više aktivnosti od kako je originalni C-MAX ušao u prodaju 2003.

Trocilindrični 1,0-litarski EcoBoost benzinski motor ima turbo punjenje, direktno ubrizgavanje goriva i varijabilno vreme otvaranja i usisnih i izduvnih ventila, što mu omogućava da isporuči snagu većeg motora, a sa ekonomičnom potrošnjom goriva kao manja jedinica. Proizvodi se u Fordovim pogonima za motore u Kelnu, u Nemačkoj, i Krajovi /Craiova/ u Rumuniji.

Više od 4.700 kupaca širom Evrope se opredelilo za Focus sa 1,0-litarskim EcoBoost u prvom punom mesecu prodaje tako opremljenog automobila i čini oko jedne četvrtine od prodaje ovog modela na 19 Fordovih tradicionalnih evropskih tržišta.

Ford predviđa da će do 2015. više od polovine vozila koje proizvodi u Evropi za naš kontinent biti pokretano EcoBoost motorom, koji je takođe dostupan u verzijama od 1,6 i 2,0 litra.

Usavršeni modeli C-MAX i Grand C-MAX će ponuditi SYNC sistem povezivanja u automobilu sa funkcijom pozivanja hitne pomoći i napredne tehnologije za pomoć vozaču, uključujući aktivno kočenje-zaustavljanje u gradskoj vožnji (Active City Stop), pomoć u zadržavanju trake (Lane Keeping Aid), upozorenje za napuštanje trake (Lane Departure Warning), automatsko isključivanje dugog svetla (Auto High Beam), upozorenje vozaču (Driver Alert) i prepoznavanje saobraćajnih znakova (Traffic Sign Recognition).

Kupci će takođe moći da se odluče i za sistem upozoravanja o „mrtvom“ uglu (Blind Spot Information Sistem-BLIS), kao i za opcije električno otvaranih zadnjih vrata i novu elegantnu boju sa visoko ispoliranim sjajem.

Sve verzije Fordovih modela C-MAX i Grand C-MAX za evropske kupce se proizvode u Fordovoj fabrici u Valensiji, u Španiji.

                                                                            # # #

 

*Svi podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 u g/km su iz zvanično odobrenih testova, u skladu sa EC direktivom 93/116/EC, sprovedenih sa vozilima sa baznim novoom opreme. Navedene vrednosti o ekonomičnosti potrošnje goriva se baziraju na direktivi Evropske unije EU 80/1268/EEZ i razlikovaće se od rezultata o potrošnji u vožnji u drugim regionima sveta.

 














 

Bookmark & Share