Ford Focus s EcoBoost motorom po ceni klasicara

U svojoj i prodajno-servisnoj mreži ovlašćenih partnera, Grand Motors od nedavno nudi Ford Focus aktuelne generacije sa novim, najmodernijim benzinskim pogonskim agregatom – trocilindarskim EcoBoost motorom radne zapremine 995 kubnih centimetara, zadivljujuće snage od 100 „konja“ i odličnim performansama, a po atraktivnoj ceni od 12.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama).

Po istoj ceni već duže vreme u ponudi je isti model, ali s „klasičarem“ – četvorocilindarskim benzinskim motorom od 1,6 litara sa 105 KS. Verzija s EcoBoostom za 12.990 evra ima izdašnu opremu, koja, osim onoga što je već na spisku paketa Trend, uključuje još i premijum centralnu konzolu sa naslonom za ruku i COMFORT PACK 1 (EATC klima uređaj sa dvostrukom automatskom kontrolom, automatski senzor farova, kišni senzor brisača, retrovizor sa funkcijom automatskog zatamnjivanja,"follow me home" funkcija farova, prednja svetla za maglu).

Valja pomenuti da uz EcoBoost motor u standardu dolazi i Start/Stop sistem, pa otuda Focus s ovim motorom i petostepenim ručnim menjačem, po fabričkim podacima, ima prosečnu potrošnju od samo 4,8 litara benzina na 100 km (5,9 litara u gradu, tek 4,1 litar na 100 km na otvorenom putu). Osim što je štedljiv u potrošnji, ovim motorom opremljen Focus s petora vrata u atmosferu emituje samo 109 grama ugljen-dioksida po kilometru. Istovremeno, vozaču pruža izuzetno zadovoljstvo u vožnji jer ima maksimalni obrtni momenat od čak 170 Nm, od 0 do 100 km/sat ubrzava za 12,5 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 185 km/h. Focus s jednolitarskim EcoBoost motorom ima i uzornu elastičnost: od 60 do 100 km/h ubrzava za 13,2 sekunde.

Pogonski agregat koji se nudi u ovom Focusu je dvostruki nosilac titule International Engine of the Year – za 2012. i 2013. godinu. Ugrađuje se u niz Fordovih modela namenjenih evropskim i tržištima širom sveta, a kod nas se ista „mašina“ može dobiti i u automobilima Fiesta, B-MAX i C-MAX.

 

Bookmark & Share