Ford Mustang prvi put dostupan u Srbiji!

Kultni američki model je prvi put u 50-godišnjoj istoriji zvanično počeo da se prodaje na evropskom tržištu, a kupcima u Srbiji su na raspolaganju dve verzije – Mustang fastback i Mustang convertible

 

Nakon 50 godina od „rođenja“, američka ikona Mustang prvi put je zvanično stigao na  evropsko tržište, a posredstvom ovlašćenog uvoznika vozila marke Ford, kompanije Grand Motors, od nedavno je u ponudi i na našem tržištu. U skladu sa dugovečnom tradicijom, šesta generacija Forda Mustang dostupna je u dve karosrijske verzije – fastback sa klasičnim tvrdim krovom i convertible (kabriolet) sa mekim platnenim.

Kako bi opravdao reputaciju kultnog sportskog modela i najpopularnijeg automobila današnjice na društvenim mrežama, mnogo pažnje je posvećeno razvoju novog Mustanga. Počev od atraktivnog dizajna, koji je moderan ali istovremeno evocira uspomene na prošlost, preko naprednih tehnoloških rešenja u domenu šasije, motora i oslanjanja, do savremenih bezbednosnih i ostalih sistema koji su implementirani kako bi vožnju učinili lakšom, sigurnijom, ali i uzbudljivijom.   

 

Od pogonskih agregata pripremljeni su snažni 2.3 EcoBoost turbo benzinac od 317 KS i 432 Nm obrtnog momenta i još moćniji 5.0 od 427 KS i 530 Nm. Kupci imaju izbor između šestostepenog ručnog i automatskog menjača sa takođe šest stepeni prenosa, a  vrhunske performanse svakako ne izostaju. Mustang fastback 2.3 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi, dok V8 model sprint do 100 km/h završava za 4,8 sekundi.

Pogon je na zadnjoj osovini, uz standardan Limited Slip diferencijal sa ograničenim proklizavanjem koji omogućava izvanrednu stabilnost prilikom brze vožnje po zavojima.

 

Za izuzetne dinamičke predispozicije zasluge pripadaju i brojnim drugim rešenjima koja predstavljaju poslednju reč tehnologije. Recimo, aluminijum je korišćen za izradu delova kao što su poklopac motora, prednja krila, elementi oslanjanja i kočionog sistema. Rezultat je znatno lakša i za 28 procenata čvršća karoserija u odnosu na prethodni model. Vozači imaju na raspolaganju četiri režima vožnje – Normal, Sport + (sportski), Track (za stazu) i Snow/Wet (za sneg i klizavu podlogu). Oni određuju brzinu odziva na gas, rad automatskog menjača, nivo asistencije ESP programa elektronske stabilnosti, kao i čvrstinu upravljača odnosno to koliko je on direktan.

 

Osim za izazove i uzbuđenja u vožnji „na limitu“, novi Mustang je itekako pogodan za svakodnevnu  vožnju, pa i za putovanja – raspolaže sa četiri sedišta i prtljažnikom od 408 litara (Fastback) odnosno 314 litara kod kabriolet verzije (Convertible). Enterijer je luksuzan i standardno je opremljen aluminijumskim pedalama, dvostrukim automatskim klima uređajem, naprednim muldimedijalnim uređajem druge generacije Ford Sync 2, kožnim sedištima (vozačevo elektro podesivo u šest pravaca sa elektro podešavanjem u lumbalnom delu)... Paket opreme kod 2.3 EcoBoost verzije podrazumeva i tempomat, ksenon farove, zadnja LED svetla, aluminijumske točkove od 19 inča sa pneumaticima 255/40 R19, itd. Snažniji Mustang V8 dolazi sa GT paketom koji sadrži i Launch Control sistem i efikasnije Brembo kočnice kod verzije sa ručnim menjačem.

Cena u Srbiji se kreće od 43.720 evra za Mustang fastback 2.3 EcoBoost do 56.650 evra, koliko košta Mustang V8 kabriolet.   

 

 

01. 09. 2015.

 













 

 

Bookmark & Share