Ford počeo proizvodnju nove Fieste

Najprodavaniji evropski mali automobil smeliji, „zeleniji“ i „pametniji“

Ford je počeo masovnu proizvodnju nove Ford Fieste u svojoj montažnoj fabrici u Kelnu i najnovija verzija najprodavanijeg evropskog malog automobila će uskoro biti kod dilera.
Dinamički stilizovana, nova verzija Fieste oprema se novim pametnim tehnologijama i linijom agilnih ali vrlo ekonomičnih i „zelenih“ pogonskih agregata.
"Nova Fiesta ima sedam opcija pogonskih agregata - kako dizel, tako i benzinskih - koji omogućavaju uštedu goriva i manje od 100 grama CO2 po kilometru", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa.
Ford je prodao više od 15 miliona Fiesti širom sveta, od kako je to vozilo prvi put ušlo u proizvodnju, 1976. U prva tri kvartala 2012. u Evropi je prodato više od 235.000 Fiesti, što je čini najprodavanijim malim automobilom u regionu*.
Pored smele nove spoljašnjosti i unutrašnjosti optimizovane za bolju ergonomiju i više udobnosti, u novoj Fiesti u Evropi debituje Ford MyKey - Fordova ekskluzivna tehnologija koja omogućava roditeljima da podstaknu bezbedniju vožnju i ograniče izloženost njihovih tinejdžera rizicima za volanom.
Nova Fiesta takođe ima glasom aktivirajući sistem povezivanja u kolima SYNC; sistem Active City Stop koji pomaže vozačima da izbegnu sudare pri niskim brzinama i SYNC asistenciju u vanrednim situacijama, koja nakon nesreće direktno povezuje putnike u vozilu sa operaterima lokalnih službi za hitne slučajeve.
Uskoro u dilerskim salonima, nova Fiesta je u ponudi sa 1,0-litarskim EcoBoost – „Međunarodnim motorom godine 2012“. Verziju ECOnetic tehnologije pokreće 1,6-litarski Duratorq TDCi dizel motor koji emituje 87 g/km CO2**.

* JATO Dynamics podaci su zasnovani na informacijama dobijenim od JATO Consult, kompanijinog ugovornog konsaltnig servisa. Brojke su zasnovane na podacima iz 30 evropskih država. Za više informacija, posetite www.jato.com.
** Saopštena potrošnja goriva i emisija CO2 se mere u skladu sa tehničkim zahtevima i specifikacijama Evropske uredbe (EC) 715/2007, uz poslednje dopune. Rezultati se mogu razlikovati od podataka o ekonomičnosti u potrošnji goriva u drugim regionima sveta zbog različitih ciklusa vožnje i propisa koji se koriste na tim tržištima.

 

















 

Bookmark & Share