Ford pocinje novu brend kampanju tokom finala UEFA Lige sampiona

Reklame ističu Fordove izuzetne tehnologije

 

Ford Evropa će iskoristiti izuzetno popularnu fudbalsku utakmicu UEFA Lige šampiona 2013 u subotu, 25. maja, da pokrene novu brend kampanju koja ističe izuzetne i iznenađujuće tehnologije dostupne u porodici Fordovih vozila.

Zabavna, široka brend kampanja, koja razbija „oštrinu“ konvencionalnih auto oglasa koji ističu pojedine modele i niže cene, donosi životno obećanje Forda "Idemo dalje" za 90.000 vatrenih navijača na stadionu Vembli u Londonu, uz očekivanje da će je videti TV auditorijum od 150 miliona ljudi širom Evrope.

Ford će ponuditi izbor TV spotova od 15, 20 i 30 sekundi u celoj Evropi u pauzi na poluvremenu finalne utakmice između FK Bajern Minhen i Borusija Dortmund. Spotovi, kao i oglasne poruke na obodnim tablama na stadionu će uputiti gledaoce da posetite poseban novi sajt na www.ford.com koji obuhvata niz zabavnih video snimaka i informacija o Ford tehnologijama.

Tri potpuno nova spota o opremi - Ford SYNC sa funkcijom pozivanja hitne pomoći, Ford EcoBoost 1,0-litarska tehnologija i kameri za nadgledanje prostora iza vozila – biće objavljeni na www.ford.com.

"UEFA Liga šampiona ima veću TV publiku čak i od Super Bowl (poznatom takmičenju u američkom fudbalu)", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "To je savršena prilika da se predstavi čuveni plavi oval (Blue Oval) milionima evropskih kupaca kao brend koji nudi sjajne automobile sa izuzetnim tehnologijama koje život čine malo lakšim, sigurnijim i zabavnijim."

Posetioci Internet stranice www.ford.com preko računara, smart telefona ili tableta će doživeti novi izgled početne stranice, „skrolovanjem“ kroz listing Fordovih pametnih, sigurnih i zelenih tehnologija. Izborom opreme, saznaće više o prednostima te tehnologije kroz specijalno kreiran video. To će biti osnova za Fordove TV spotove koji će se širom Evrope prikazivati tokom komercijalne pauze na poluvremenu UEFA Lige šampiona. U isto vreme, Ford će širom Evrope pokrenuti novu oglasnu kampanju u štampanim medijima i na otvorenom prostoru.

"U fokusu nove kampanje su digitalno i socijalno - na te dve iskustvene mreže očekujemo da potrošači tokom finala Lige šampiona imaju širu konverzaciju u društvenim medijima, na kojima sugerišemo ljudima da iznesu svoje ideje za maštovite tehnologije u budućim vozilima", kaže de Waard.

 

Pogledajte video materijale o novim Ford tehnologijama:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ehV_kkB0fdQ) 

http://www.youtube.com/watch?v=uASaZ1pTIU8)

http://www.youtube.com/watch?v=6-PHYYMa61A&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=VcKd-OUVXFA&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=OdIsuZ7EzX0&feature=youtu.be

 

 

 













 

 

Bookmark & Share